چطوری میشه

افراد پشتیبانی شده توسط وردپرس: کوین گراهام

افراد پشتیبانی شده توسط وردپرس: کوین گراهام

پست‌ها و مقالات وبلاگ زیادی در مورد سایت‌هایی که توسط وردپرس طراحی شده‌اند به صورت آنلاین وجود دارد. ما اینجا در WPExplorer به جای نوشتن «یکی دیگر» از آن مقالات، تصمیم گرفته‌ایم مجموعه‌ای را شروع کنیم که عمیق‌تر از وب‌سایت است. در People Powered by WordPress، ما قصد داریم افرادی را که قادر به راه اندازی کسب و کار با کمک وردپرس هستند، تأثیری که وردپرس بر فرآیندهای تجاری آنها دارد و انواع زندگی که آنها می توانند به دلیل کسب و کارشان زندگی کنند را پوشش دهیم.

در قسمت اول، با دوستم کوین گراهام، یک نومد دیجیتالی که در چیانگ مای در تایلند با او آشنا شدم، تماس گرفتم و از او چند سوال پرسیدم تا نگاه دقیق‌تری به زندگی و تجارت او داشته باشید.

لطفاً خودتان را معرفی کنید، و چه کار می کنید…

اسم من کوین گراهام است و بنیانگذار دو شرکت میزبانی وب برای شبکه‌های وبلاگ خصوصی – LaunchCDN و میزبانی خرید انبوه هستم. من همچنین مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های بررسی محصول و یک محصول «نرم‌افزار به‌عنوان خدمات» به نام «بازخورد تازه» را اجرا می‌کنم که به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا از مشتریان خود بازخورد جمع‌آوری کنند و مشتریان خوشحال خود را راهنمایی کنند تا در سایت‌های بررسی که برایشان مهم است، برایشان نظر بگذارند.

چه زمانی شروع کردید؟

من از سال 2014 به صورت تمام وقت در این فضا بوده ام، اما از سال 1999 وب سایت می سازم و اولین بار در سال 2008 از وردپرس استفاده کردم که تقریباً در زمان وردپرس 2.6 بود.

چرا تصمیم گرفتید که می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید؟

من از حدود 14 سالگی کسب‌وکارهای آنلاین ارائه‌دهنده طراحی وب و کسب درآمد تبلیغاتی را راه‌اندازی کرده‌ام. من شروع کردم به این دلیل که علاقه شدیدی به فناوری و اینترنت داشتم و می‌خواستم به جای مصرف‌کننده، تولیدکننده محتوای جدید برای اینترنت باشم.

چه زمانی/چرا وردپرس را انتخاب کردید؟

من ابتدا وردپرس را به دلیل سهولت استفاده از آن به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی خالص انتخاب کردم – یعنی برای نگه داشتن یک وبلاگ و ارسال به روز رسانی در مورد چیزهای جدیدی که آنلاین پیدا کرده ام و به روز رسانی های زندگی و حرفه ام در آموزش.

>

در زمان‌های اخیر، من به استفاده از وردپرس به‌عنوان یک سیستم مدیریت محتوا و سایت‌ساز ساده‌تر برای سایت‌های سبک بازاریابی ثابت تر تغییر کرده‌ام، و واقعاً از راحتی انتخاب یک تم عالی وردپرس و استفاده از آن به عنوان پایه تشکر می‌کنم. ایجاد یک وب سایت عالی.

نقاط قوت/ ضعف وردپرس در مقایسه با رقبا چیست؟

قدرت وردپرس ناشی از جامعه بزرگی است که در اطراف آن وجود دارد، که تم ها و افزونه های شگفت انگیزی را برای کمک به گسترش عملکرد اصلی پلت فرم ایجاد می کنند. این امر باعث می‌شود که قابلیت‌های جدید را سریع و آسان کنید و از وردپرس برای کارهای مختلف از جمله راه‌اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک با عضویت WooCommerce یا سایت‌های آموزشی با افزونه‌هایی مانند S2 Member یا تقریباً هر چیز دیگری که می‌توانید تصور کنید، استفاده کنید.

من چندین سیستم مدیریت محتوای دیگر را در گذشته امتحان کرده ام، مانند دروپال و جوملا، اما هیچ کدام به آسانی شروع به کار با وردپرس نبودند.

کمی در مورد سبک زندگی فعلی خود بگویید، (و تفاوت آن با زمانی که آخرین شغل خود را انجام می دادید.)

در 4 سال گذشته، من یک عشایر دیجیتالی بودم که به من اجازه داد در حین اداره کسب و کارم به سراسر جهان سفر کنم. من در آن زمان در چیانگ مای در شمال تایلند و شهر زادگاهم آدلاید در استرالیا مستقر شده ام و به تعداد زیادی از کشورهای سراسر آسیا/آسیای جنوب شرقی نیز سفر کرده ام، از جمله سفرهای طولانی به مکان هایی از جمله ویتنام، ژاپن، کره جنوبی و همچنین بسیاری از اروپا از جمله اقامت طولانی مدت در آلمان و آزور، مجمع الجزایری دورافتاده در سواحل پرتغال.

آیا فکر می‌کنید مانعی فنی وجود دارد که افرادی را که مهندس کامپیوتر نیستند از انجام کاری که شما انجام می‌دهید یا ایجاد کسب‌وکارهای آنلاین دیگر مسدود می‌کند؟

با شرکت های تخصصی میزبان وردپرس مانند WP Engine، Kinsta و Flywheel، شروع کار با وردپرس بسیار آسان است. من فکر می کنم که روزهای نیاز به مهندس کامپیوتر بودن برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین کاربردی به خوبی و واقعاً پشت سر گذاشته شده است و وردپرس قطعاً در خط مقدم آسان ساختن یک وب سایت زیبا و شروع فروش تقریباً هر چیزی که می خواهید آنلاین است.

به نظر شما فقدان چنین مانعی برای بیشتر مردم چه معنایی دارد؟

به این معنی است که شروع یک بازی جانبی آنلاین و کسب چند صد (یا چند هزار) دلار در ماه از وبلاگ یا فروشگاه آنلاین خود بسیار آسان است. افراد زیادی این کار را انجام می دهند، و پادکست هایی مانند Side Hustle School به نشان دادن افراد کمک می کند. دقیقا همین کار را انجام می دهد.

برای خرید نام دامنه خود و یک میزبان وردپرس با کیفیت بالا مانند Flywheel، کمتر از 9 دلار هزینه دارد (توجه: ما Flywheel و سایر موارد برتر را پوشش داده ایم.میزبان وردپرس گزینه‌های موجود در وبلاگ) 15 دلار در ماه هزینه دارد – حدود 50 سنت در روز. برای یک طرح ممتاز وردپرس، یکبار حدود 60 دلار اضافه کنید و می‌توانید قالب خود را دریافت کنید. وب سایت آنلاین در یک عصر.

مردم از کجا می توانند کمی بیشتر در مورد شما و کسب و کار شما بدانند؟

می‌توانید شرکت‌های میزبانی شبکه وبلاگ خصوصی من را در LaunchCDN و میزبانی خرید انبوه پیدا کنید. سرویس وب من که به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد تا از مشتریان خود بازخورد جمع آوری کنند و مشتریان خوشحال خود را راهنمایی کنند تا در سایت های بررسی که برای آنها مهم است، نظرات خود را برای آنها بگذارند، Fresh Feedback نامیده می شود. و می توانید وبلاگ شخصی من را در KevinGraham.com پیدا کنید.

در پایان، آیا چیزی برای گفتن به افرادی دارید که رویای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را دارند، اما ماشه را نمی کشند؟

بروید و پادکست Side Hustle School را بررسی کنید، از قسمت‌های روزانه افرادی مانند شما که در حال ایجاد کسب‌وکارهای آنلاین هستند الهام بگیرید و مهم‌تر از همه، در مورد آن اقدام کنید و شروع کنید.

پس واژه

از اینکه اولین مصاحبه شونده در این مجموعه کوین هستید بسیار متشکرم. پاسخ‌های شما قطعاً برخی از خوانندگان ما را ترغیب می‌کند که دست به اقدامی بزنند و کسب‌وکارهای مبتنی بر وب خود را راه‌اندازی کنند و امیدوارم حتی زندگی آن‌ها را تغییر دهند.

و به خوانندگان ما: اگر سؤالی از کوین دارید، هر سؤالی که فکر می‌کنید باید به مصاحبه‌های آینده اضافه شود، یا اگر کسی را در ذهن دارید که می‌خواهید با او مصاحبه شود، مایلیم بدانیم. لطفاً با سؤالات خود در زیر نظر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا